Hotel ka-hah cha? - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marleen Wiedhaup - WaarBenJij.nu Hotel ka-hah cha? - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marleen Wiedhaup - WaarBenJij.nu

Hotel ka-hah cha?

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

11 Maart 2008 | Nepal, Kathmandu

Namaste,
Morgen vertrek ik naar Nepal! Het is moeilijk in te schatten hoevaak ik de kans krijg een update te geven, maar ik beloof mijn uiterste best te doen! Desnoods huur ik een pitoresk Nepaleesje in om de computer achter me aan de Mount Everest op te Sjerpa-en. (En nog eentje die mij zelf de berg op takelt...)
JOEPIE, ik heb er zin in!
Tot vanuit Nepal dan maar!
Namaskahr!

  • 11 Maart 2008 - 11:33

    Himpeke:

    Leuk begin Marleen! Ik kijk uit naar je avonturen. Ik spreek je zeker nog honderd keer voor je vertrekt ... maar ik mis je nu al! XXX

  • 11 Maart 2008 - 15:11

    Esmee:

    Marleen, super veel plezier!
    Maak er een mooie tijd van, mara dat komt helemaal goed! Moest wel lachen om je foto's hoor, Marleen de mount everest op ;)
    xxxxxxx Esmee

  • 13 Maart 2008 - 12:49

    Mama:

    WELKOM in NEPAL Marleentje! Maak er een mooie tijd van: geniet maar lekker. En veel succes met het project. Je KUNT het! XXX

  • 14 Maart 2008 - 10:49

    Vallemans:

    Marremans! Je bent goed aangekomen, gelukkig! Ben benieuwd wat je nu aan het doen bent! Hopelijk snel nader bericht!
    Kus

  • 18 Maart 2008 - 08:52

    Paula:

    Hey Marepar! Zoals beloofd hierbij m'n eerste berichtje! Laat je snel weten hoe het allemaal gaat en is?? Of jullie elkaar nog niet in de haren zijn gevlogen met organiseren en hoe het met je nepals is? Hoe zien Nepalezen er eigenlijk uit? Ook snel foto's dus!! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Marleen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 30878

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: