Pompidompidom - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marleen Wiedhaup - WaarBenJij.nu Pompidompidom - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marleen Wiedhaup - WaarBenJij.nu

Pompidompidom

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

10 Juni 2004 | Nederland, Utrecht

Zoals jullie allemaal weten, ben ik op studiereis in Utrecht. Een pitoresk e doch robuuste stad. Om jullie allemaal op de hoogte te kunnen houden van mijn avonturen hier, dacht ik; EEN ONLINE DAGBOEK!

Donderdag;
Lieve Klitty
Laatst wou er een reusachtige Meikever naar binnen sluipen, maar daar heb ik spreekwoordelijk een stokje voor gestoken! Giebel. Slaap zacht, lieve Klitty...
x jouw Marleen

  • 10 Juni 2004 - 11:53

    Paulus En Bartus:

    Hey Jo! Wat een vet gave site man!

    Paulus heeft een baan als hoofd diensten in breda

    groeten uit Tilburg!

    waar is de meikever nu hene?

  • 10 Juni 2004 - 12:18

    Marleen:

    Oi, heb vallies en doriens berichten verwijderd. My bad.

  • 10 Juni 2004 - 12:28

    Mr Binnenbar:

    Waauw wat een site! Wat tof om je avonturen te lezen! Oeh, kschrok wel een beetje toen ik die ene foto zag!

    Groetjes!
    Mr binnenbar

  • 10 Juni 2004 - 12:29

    BFG:

    Och kind wat een ellende, ik heb ook al een hoop ervaring met maykee-vers, hardnekkig soort en wat platgeslagen bovendien. Ik wens je sterkte met het gevecht, zeker in hete tijden als deze.

  • 10 Juni 2004 - 12:31

    Celinha:

    Ich habe dich lieb.
    Ook al krijg ik alleen de snoepjes die je niet lust.

  • 10 Juni 2004 - 12:53

    Hidde:

    Marleen met een website, dat moest er natuurlijk wel van komen. Maar je gaat binnenkort nog naar het buitenland neem ik aan. Ik noem een Zimbabwe, Hoeroeloeloe, Monnickendam... dat soort verre oorden. Stuur je nog wel een kaartje?

  • 10 Juni 2004 - 13:00

    Henki:

    Hehehe!

    Je bent er ook een zeg. "Studie reis door Utrecht." Echt geweldig! Je moet binnenkort wel meer foto's uploaden, en ook een paar normale foto's. Binnenkort kei en kei hard samen aftanken? Lijkt me een lachertje.

    Tot snel!

    henki

  • 10 Juni 2004 - 14:05

    Himpeke:

    Lieve Marleentje,
    Fijn te horen dat je eindelijk veilig bent aangekomen in Utrecht...het zat me niet helemaal lekker. Prachtige site trouwens! Ik blijf graag op de hoogte van je wel-en-wee en Dierenverhalen. Heb vanmorgen namens jou gestemd op de "Partij voor de Europese Dieren" (zonder wepsen). Liefs van ons allen uit het verre Nijmegen. XXX

  • 10 Juni 2004 - 14:22

    Monage:

    Hoi Hoi Mar: website, website, internet, je bent op het net, het net, netkousen,stringetje, paaldansen, jij bent, jij bent GEILISCH!!!!!

  • 10 Juni 2004 - 15:20

    Ralph:

    Soww studiereis in Utrecht, klinkt spannend ben benieuwd naar je avonturen
    mooie site hoor, leuke foto´s, mis alleen die maykee´ver ik heb nog wel een paar mooie foto´s van je om je fotoboek te vullen.
    iig vast veel plezier in utrecht
    xx ralph

  • 10 Juni 2004 - 19:41

    Rollie:

    Vet zeg echt vet!!!

  • 10 Juni 2004 - 21:30

    Heksendanser:

    Hey flapdrol,

    Misschien is deze site hier niet voor bedoeld, maar ik zag dat himpeke uit nijmegen komt! joh! ik ook! Himpeke, zou je het eventueel leuk vinden om een wat aftespreken! Dit kan geen toeval zijn!

    gegroet

  • 10 Juni 2004 - 21:46

    Joris From Tilburg:

    hello, i'm a traveller in tilburg. its here verry beatiful.
    i'd like to to utreg sometimes. people say its a very nice city. maybe you could mail to tell some stories about the "dumbcity"

    greeting from me
    theliveisgoodinthebrabantseland@uvt.nl

  • 11 Juni 2004 - 08:44

    Marleen:

    Ik spaar koppies van de Albert Heijn!!! (die krijg je bij besteding van meer dan twintig E) Ik heb al een kwart van mijn mapje vol, maar nog bijna geen negers. Help! Doneer. Ik wil ook wel ruilen! x

  • 11 Juni 2004 - 09:22

    Himpeke:

    Hi Heksendansertje!

    Ik wil wel een blind date met jou! Wat voor kleur haar heb je?

  • 11 Juni 2004 - 10:30

    Heks:

    Jo Himper,

    groen, en jij?

  • 11 Juni 2004 - 10:33

    Paulus:

    Jeetje, ik kreeg een vet raar mailtje van Meneer van Dale, over dat de meikever, de junikever gaat heten..zo typisch.. Er schijnt een handtekeningenactie de ronde te zijn gegaan in en omstreken van utrecht..

  • 11 Juni 2004 - 13:15

    Gemeentesecretaris:

    Jo Joris,

    How great u´re from Tilburg! I know a really hot chick from there, u should meet up with her sometime.

    say hi to all the travellers over there..It´s so cool to exchange experiences from different cities over the internet, don´t you think?

  • 11 Juni 2004 - 13:21

    Joris:

    you´re a hot chick yourself

  • 12 Juni 2004 - 12:54

    Een Grote Broer:

    ja

  • 12 Juni 2004 - 13:01

    Koenraad:

    Ik wil graag de groeten doen aan Marleen en Roland en Himpeke en Paulus en Bartus en Henki en Ralph en Mr binnenbar en BFG en iedereen die ik nog vergeten ben en aan Monage en aan Vallie en aan Joris en aan Heks. Vet man dat ik zo iedereen even de groeten mag doen.

  • 12 Juni 2004 - 15:23

    Beste Moppentapster Van Nijmegen:

    Zegt een italiaanse kip tegen een andere italiaanse kip: "tok"! Zegt die andere italiaanse kip: "You tokking to me?!" haha

  • 14 Juni 2004 - 09:22

    Dompi:

    potverdorie jij slimme rakker ben jij even wijs met website! alle piemels op een stokje, alle kipjes uit de zee op een stokje, this is really nice! (want ik vlieg naar nice), xx

  • 16 Juni 2004 - 20:05

    Ralph:

    jij gaat morgen je tentamen financiën halen, dat weet je zelf nog niet maar ik wel ik en peter voelen dat het deze keer gaat lukken. dus maak je niet te veel zorgen en ontspan, ik zeg ontspan. neem anders nog even een siggi en een dark roastje. succes heb je eigenlijk niet meer nodig maar ik wens je toch nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel maar dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes.x

  • 16 Juni 2004 - 20:19

    Ralph:

    jij gaat morgen je tentamen financiën halen, dat weet je zelf nog niet maar ik wel ik en peter voelen dat het deze keer gaat lukken. dus maak je niet te veel zorgen en ontspan, ik zeg ontspan. neem anders nog even een siggi en een dark roastje. succes heb je eigenlijk niet meer nodig maar ik wens je toch nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel maar dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes.x

  • 16 Juni 2004 - 20:30

    Ralph:

    jij gaat morgen je tentamen financiën halen, dat weet je zelf nog niet maar ik wel ik en peter voelen dat het deze keer gaat lukken. dus maak je niet te veel zorgen en ontspan, ik zeg ontspan. neem anders nog even een siggi en een dark roastje. succes heb je eigenlijk niet meer nodig maar ik wens je toch nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel maar dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes.x

  • 07 Juli 2004 - 17:36

    Himpeke:

    Hey Marleneke, je bent nu hier thuis...kei-gezellig! Zal je weer badly missen. Fijne vakantie! Love XXX

  • 05 September 2004 - 08:25

    Anne:

    leuk hoor, wie ben jij?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Marleen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 30853

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: