Hola, ¿como estas? - Reisverslag uit Torre del Mar, Spanje van Marleen Wiedhaup - WaarBenJij.nu Hola, ¿como estas? - Reisverslag uit Torre del Mar, Spanje van Marleen Wiedhaup - WaarBenJij.nu

Hola, ¿como estas?

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

14 Maart 2005 | Spanje, Torre del Mar

Hallo lievertjes,
Ik zit dus nu in Spanje, OLE! Dit weekend ben ik in Malaga geweest, overigens vlakbij, en daar hebben we onder andere een heus traditioneel stierengevecht bijgewoont.
Ik was al eens eerder naar zon vertoning geweest, in het iddilische New Mexico in het o zo pitoreske Amerikalala. Daar gingen ze een beetje spelen met het dier, maar hier gaat het er toch even wat robuuster aan toe. Eerst laten ze de stier los en gaan ze met (hele mooie) doeken wapperen zodat ie als een mongool gedesorienteerd rondjes aan het rennen is. Vervolgens komt er een dufus met een horsie en gaat de stier de horsie rammen en ram de dufus met een speer in het stiertje. Dan komen er mannekes met spiesjes en die gaan ook het beestje in. Dan komt de zogenaamde Held en gaat een leuk spelletje spelen en na een kwartier rondhupsen gaan er een aantal zwaarden in. Het echte einde komt door een dolk door zijne hersenpan, vooral de naschokken intrigeerde mij enorm. Als het publiek veel ole heeft geroepen en veel met zakdoeken heeft gewappert, was het een succes en worden er twee oren afgesneden. Die worden vervolgens als trofee het publiek in geworpen. Ik heb getracht er ene op de kop te tikken, maar hij glibberde steeds mijn hand uit. Daarna word bulletje door paarden weggesleept. Goed. Was leuk.
Vervolgens ben ik woest gaan feesten in de o zo mooie stad.
Dingen waar ik aan moet wennen zijn; het alleen maar kunnen communiceren met handen, voeten en borstjes (ik spreek geen Spaans, zij geen Engels) en het verschikkelijk overdreven late eten. En het ZOETE eten, holymoly. (Irina, je zou hier moeten wonen)
Ik ga maar weer eens aan die arbeit, u hoort van mij!

  • 14 Maart 2005 - 13:22

    Himpeke:

    Hi lieve Marleneke! Je hebt best al veel meegemaakt; dat stierengedoe vind ik toch een beetje zielig... Veel plezier en succes weer. Keep in touch! Love you, Mammeke

  • 14 Maart 2005 - 14:46

    Vallieballie Voo:

    Mar, wat ganz spannend allemaal, bruut ook moet ik zeggen. Persoonlijk ben ik anti dit stierenensemble...Goed, verder ben je immer mijn drollemans en mis ik je hier! De toeters en bellen zijn allemaal op je fiets gemonteerd overigens en ik maak hier echt de blits mee! VET! Tot snel Flotserflats van me! Love u

  • 14 Maart 2005 - 14:52

    Marleen:

    Je kan me bellen op
    0034 677703541
    Het liefst na vijven oder ins wochenende!
    Doei!

  • 15 Maart 2005 - 07:09

    (M.) Groenen:

    Jemig wat ben jij al weer woest bezig... niet te houden!! Eindelijk een site zodat ik teen en tander kan volgen!

    gr. El Slierto

  • 15 Maart 2005 - 11:00

    Moon:

    Ooh, wat SPONTAAN!! Haha, aqui soy yo! Jammer dat je geen stierenoor gevangen hebt, maar die balletjes (lekkernij!!) heb je toch wel weten te bemachtigen? GA EENS SPAANS ETEN!! Je bent lief, xx

  • 15 Maart 2005 - 11:02

    Moon:

    Trouwens wilde je ook nog even laten weten dat Fles en ik naarstig op zoek zijn naar 'ornaments for the bicycle'...

  • 15 Maart 2005 - 11:11

    Irene:

    Como estas? Hay guapos alli? Me gustaria un guapo, no de "El guapo". Beso

  • 15 Maart 2005 - 11:19

    Rafke:

    lieve Marleen, u hebt het daar precies wel naar u zin, he

    ben blij voor u!!

    zal u nog wel spreken want heb eigenlijk momenteel nieet veel tijd druk,stress, aaiaiaiaia

    niet zo zonnige groetjes

    bye

  • 15 Maart 2005 - 13:08

    Ruben:

    Dag flamousje, het is me een groot genoegen om je hier in Torre te mogen ontmoeten. Tot nu ote hebben we een leuke tijd achter de rug en deze zal nog tijden voortduren!!!
    We gaan hier nog maanden met zn 2en de beest uithangen en na deze tijd gaan we hard door in Utrecht/Den Bosch!!!!

    Groeten en hasta luego,

    Oja je weet het he,
    tienes nos ogos muy bonnitos!!!!

    Je lieve vriend Ruubster.

  • 16 Maart 2005 - 11:18

    The Flesmeister:

    Marrrrrr waar ben je nou? Ik mis je zo momenteelballen...

  • 16 Maart 2005 - 13:12

    Daaaaaaan:

    Hoi lieve Vos,
    Hier eindelijk een berichtje van mij, je kent er wel, die me die vos in haar nek. Wat een zielige foto's van de stieren.. Heb je ze wel een beetje aangemoedigd, ipv die eikels die ze proberen te steken? En wie zijn al die chickas op de foto's? Zijn dat relaxede wijven? haha, ben kei benieuwd! Of heb je meer mannelijke vrienden? Vertellllllll! Ik ga morgen 2 verstandskiezen laten trekken, dus dit zal het laatste bericht zijn met verstand. Daarna zal ik een leeghoofd zijn. Dus vandaar een extra lang verhaal. Dirk zit nu op de skies, con su Ralph y Pim, en ik mis em zoo, laat staan jij! Maar goed, ben verder een beetje werk aan het zoeken, beetje aan het fitnessen en krijg waarschijnlijk volgende week mijn wik! hahaha, mijn eerste uitkering! ahhh, pito! Uhm wat nog meer.. Het is hier harstikke lekker weer aan het worden, eindelijk een beetje lentegevoel, wordt misschien zaterdag wel 18 graden! Dan ga ik echt wel in bikini op het Neude zitten! Sowieso! Ok, ik ben op/leeg/no more info. Ik zal je morgen laten weten hoe het is om zonder verstand rond te lopen. Duim je voor me?! Heel veel plezier daar zo en keep in touch! Love you! Kus Daaaaaaaan

  • 18 Maart 2005 - 14:51

    Kaat:

    He lieve Mar!
    prima site dit!leuk om je foto's te zien, alleen van die stieren hoef je van mij betreft niet nog meer op te zetten... te zielig!
    Ik zal even mijn adres aan je mailen zo, heb je die ook! verwacht ik natuurlijk wel een mooie kaart (liefst zonder stieren..). Meis heel veel plezier en succes. keep us posted! dikke zoen!

  • 20 Maart 2005 - 11:03

    Ralph:

    hej schatje ben net terug, was echt zo relaxed, leuke site laat die fotoos maar komen. love u

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Torre del Mar

Marleen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 30861

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: